יום שני, 14 ביולי 2014

הדברת חולדות

אם חשבתם שעכבר שדה קטן זה מפגע שלא ניתן לחוות כמותו בביתכם אז תחשבו שנית מכיוון, שחיה נוספת ממשפחת המכרסמים הללו הנה - החולדה. הדברת חולדות החולדה, הרבה יותר גדולה מהעכבר וגם הרבה יותר הרסנית מכיוון, שהיכולות שלה מן הסתם הנן בהתאם לגודלה הכפול ואף יותר מזה משל העכבר. חולדה גורמת נזקים ברמה שהיא יכולה לכרסם קירות ודלתות ויותר מזה אפילו חוטי חשמל. החולדה הינה חיה הרסנית ומלאה בחיידקים ומחלות ולכן, חשוב להיפטר ממנה כמה שיותר מהר.

ישנן שלל שיטות לחסל את החולדה המוכרת ביותר לכולנו הינה הרעל המיוחד שנותנים להמתת עכברים בסביבה מחסל גם את החולדה אך, ישנן שיטות קצת יותר הומאניות שיכולות מצד אחד לחסל אותה וליצור את אותו אפקט חיסול של הרעל רק ללא סבל מתמשך כמו קפיץ שהיא נתפשת בו ובכך מתה תוך שניות או שיטה נוספת שזה הרחקתה וזאת על ידי תפישתה בתוך כלובים מיוחדים או רעש שהינו בעל תדר מיוחד שרק החולדה שומעת.


כאשר הנכם נתקלים בחולדה בקרבת ביתכם קודם כל חשוב לוודא שכל הפתחים בביתכם באמת סגורים והחולדה לא תצליח לחרסם דרך קירות ישנים או דלתות רעועות. ולרוב ההמלצה היא לא לנסות לחסל את החולדות בעצמכם מכיוון, שהן מסוכנות ומביאות לא מעט מחלות עימן. לכן, במידה והנכם נתקלים בחיה הלא נעימה הזאת כדאי לפנות אל חברת מדבירים אשר בעלת הציוד והחומרים הנדרשים למנוע מן החולדות לשוב אל ביתכם או לחסל אותם לחלוטין כך, שאלו שכבר קיימות יחוסלו.
כאשר עניין זה גם תקף ומדבר על הדברת עכברים שהם גם יכולים להיות מתרד לא קטן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה