יום שלישי, 15 ביולי 2014

גיבוש קבוצתי דרך פיינטבול

חברות רבות מחפשות דרכים יצירותיות לערוך גיבוש קבוצתי אחת למספר חודשים בקרב העובדים במחלקות השונות ו פיינטבול זו בהחלט דרך נפלאה לשם כך.חברות רבות מעוניינות לגבש כמה שניתן את עובדי החברה כולה או מחלקות שונות בה ועל כן ישנם ימי גיבוש חברתי מדי שנה או לעתים מדי חצי שנה.

ימי גיבוש יכולים להיות מבוצעים בדרכים שונות ומגוונות מטיולים משותפים, הופעה משותפת, סדנאות יצירה ועוד.אחת הדרכים שהביקוש לה גובר בעשור השנים האחרון היא זאת של גיבוש קבוצתי דרך פיינטבול. האדרנלין הגבוה, התחרותיות והחלוקה לקבוצות או מחלקות שונות יוצרת חוויה מגבשת במיוחד.



מהו פיינטבול?
פיינטבול הינו משחק לחימה ברובים הכוללים כדורי צבע. מתחלקים לשתי קבוצות שוות כאשר המטרה היא לנצח את הקבוצה היריבה במשימות שונות בשדה הקרב הניבחר. פיינטבות משוחק בשדות קרב של שטח בנוי, יער וכדומה.המשחק מתחיל כשכל משתתף מקבל רובה וכמות כדורים שווה לאחרים וכמובן ערכה למיגון בפני הצבע שניתז מהכדורים. אז כל קבוצה מתמקמת בשטח שלה ומתכננת כיצד להצליח במשימה שהוגדרה לה הכי טוב.

כיצד מתחבר פיינטבול לגיבוש קבוצתי ו ימי כיף לקבוצות ?
המשחק כולל שיתוף פעולה וגיבוש קבוצתי כמו גם יצירתיות והרבה הרבה אדרנלין מצד המשתתפים על מנת לבצע את המשימה בהצלחה עם כמה שפחות ניפגעים ולפני שהצד השני מצליח במימוש המשימה שלו. ניתן לבצע זאת כאשר עובדי החבר המחולקים לשניים או כלוחמה בין שני מחלקות שונות בחברה. גיבוש קבוצתי דרך פיינטבול מוכיח את עצמו כחוויה שמדברים עליה רבות במשרדי החברה גם אחרי שיום הגיבוש הסתיים וכמובן שכולם מחכים לפעם הבאה על מנת לנצח את הצד השני מחדש או לראשונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה